mercredi 21 octobre 2015

un peu de musique

Pora na troszkę muzyki! (C'est le temps ) Szperając (fouiller) ostatnio w Internecie (sur Internet) trafiłam dość popularny frankofoński duet. Tworzy go dwójka sąsiadów (un voisin) Jérémy Frérot et Florian Delavega, która wspólnie wystąpiła w 3. edycji programu (une émission) The Voice. Niedawno wyszedł ich pierwszy album (sortir un  premier album)Ich utwór "Le Chant des Sirène" ma prawie 17 milionów odsłon  na yt (une vues sur). Drugi z kolei "Sweet Darling" ma ich około 13 milionów. 

Dla mnie jest to raczej muzyka przeznaczona do słuchania w aucie, ale o gustach i guścikach się nie dyskutuje - à chacun son goût :)

Wrzucam Wam ten drugi klip i chciałabym Was zapytać co sądzicie o połączeniu angielskiego i francuskiego w jednej piosence ? 


6 commentaires:

  1. C'est la chanson magnifique et deux langues sont une excellente idee! :D

    RépondreSupprimer
  2. je suis contente que tu aimes cette chanson!

    RépondreSupprimer
  3. je suis contente que tu aimes cette chanson!

    RépondreSupprimer
  4. Désolé,je n'aime pas cette chanson et je déteste connexion le français et l'anglais! l'anglais est trop simple pour le français

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.

      Supprimer
    2. il ne faillait pas ça :p le diqble ne dort jamais!

      Supprimer